آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مامان آیه سادات

شهادت مادرم خانم فاطمه زهرا(س)

1395/12/10 12:17
نویسنده : مامان اکرم
604 بازدید
اشتراک گذاری

 

بسم الله...

روضه...

کافی است اگر فکر کنی مادر توست...

رسیدن ایام فاطمیه و شهادت خانم فاطمه زهرا س را به محضر شریف آقا امام زمان عج و همه شیعیان تسلیت عرض میکنم.

به فرموده رهبر عزیزم: فاطمه زهرا  آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن ستاره های فروزان ولایت قرار گرفته است.

میخواستم برم خرید شب عید و کلی تفریح و ... خدا توفیق داد و بهم نشونیی که شب شهادت خانومه و چطور میتونم برم خرید و شاد باشم در صورتیکه امام علی ع و فرزندان عزیزشون عزادار هستن و اون شب خواب ندارن... چطور جلوی چشمان خیس آقام امام زمان عج برم دنبال کار خودم و برام مهم نباشه که من شیعه هستم من از فرزندان حضرت زهرا هستم منم باید یه تکونی بخورم تا کی غرق دنیا باشم تا کی بگم ولش کن و تا کی... فقط شب شهادت به احترام مادرم فاطمه زهرا س که در حقم همیشه دعا کرده یه کم حرمت نگه دارم و تصمیم گرفتم چهارشنبه شب برم مراسم روضه تو بقعه شهدای گمنام که نزدیکی محلمون برگزار میشه شرکت کنم انشاءالله تا شاید آقامون امام زمان خوشحال بشه.

اگر با من موافقی 14 صلوات واسه سلامتی آقا امام زمان و خشنودی مادرمون فاطمه زهرا س بفرست. اجرت با خدا.

پسندها (3)

نظرات (0)