آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مامان آیه سادات

یه تغییر...

1395/11/12 11:20
نویسنده : مامان اکرم
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادرای عزیز... این چند وقت که نبودم راستش آیه بانو لثه هاش به خاطر دندون درآوردن حسابی ورم کرده بود و حدود ده روز طول کشید.الهی بمیرم بچم تو این مدت لب به غذا نمیزد فقط شیر می خورد و بستنی که خیلی دوست داشت و کمی هم آب کله پاچه ... حسابی هم وزن کم کردهکه هی مرکز بهداشت زنگ میزنه بیارش وزن کشی که منم گفتم دیگه نمی برمش آخه همش میگن وزنش کمه خوب یکی نیست بگه بابا این کوچولوها که مریض میشن کلی وزن کم میکنن یا سرما میخورن یا دندون در میارن یا ... انگار از من که مادر هستم دلسوز تر هستن... خلاصه نبردمش...

بگذریم میخواستم بگم این چند وقت دو تا کتاب دارم میخونم خیلی جالب هستن گفتم شاید دوست داشته باشید باهاشون آشنا بشید. به قول دکتر شریعتی که میگفت: اگر میخوای مورد استعمار قرار نگیری بخوان و باز هم بخوان و باز هم بخوان. استعمار میتونه خیلی چیزا باشه مثل همین سرگرمی ما با گوشی ها و گروههای اجتماعی و دنیای مجازی که حسابی وقت یه بچه مسلمون میگیره و مغزشو خسته میکنه که دیگه کم کم داره یادمون میره قبلا کمی قرآن میخوندیم با کمی تفسیر یا مثلا قبلا یه کتابی میخوندیم یا خیلی کارای دیگه به نظرم بچه شیعه باید حواسش به اطرافش باشه. تا حالا دقت کردید تو هر چی فیلم خارجیه نه گوشی آنچنانی دارن نه تلویزیون جدیدی فقط در حدی هست که کارشونو راه بیاندازه... کاش یه کم بیشتر فکر کنیم.حداقل خودمو میگم

مامانای عزیز این کتابها اینا هستن...

کتاب اول که هست «صلوات ذکر اعظم» از محمد شجاعی که واقعا برای یکبار هم شده بخونیدش تا بفهمید چقدر شیعه بودن مهمه.

اینم عکس کتاب و فهرست و یک صفحه از کتاب...

کتاب دوم اسمش هست«خاکهای نرم کوشک» نوشته سعید عاکف.در مورد زندگی نامه شهید عبدالحسین برونسی که واقعا زیباست.

اینم جلد کتاب و داستان زیبای قسمتی از متن

امیدوارم از این کتابها خوشتون بیاد

ممنون میشم اگه شما هم کتاب جالبی خوندید بیاید بهم پیام بدید.

پسندها (5)

نظرات (7)

نسیم خانومــــــ♡
12 بهمن 95 15:44
سلام واااااای عزیزم ایشالله به سلامتی دندونای کوچولوش در بیاد کتاب دیدم که جانم میرود هم کتاب قشنگیه زندگی نامه شهید مصطفی کاظم زاده...
مامان اکرم
پاسخ
سلام ممنونیم آجی جون خیلی لطف کردی مرسی از اینکه این کتاب زیبا رو معرفی کردی
نسیم خانومــــــ♡
13 بهمن 95 18:15
سلااااااااام فاخته با شما یک ساله شد...ممنون میشم سر بزنی
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جونی انشاءالله به سلامتی هر چی خیر هست برات پیش بیاد
هانیل
20 بهمن 95 14:29
کتاب نامیرا هم خیلی قشنگه و واقعا ارزش خوندن داره
مامان اکرم
پاسخ
نویسندش کیه عزیزم؟ و در مورد چه موضوعیه؟
محجوب بانو
23 بهمن 95 4:04
ووووووی نگووووو خواهری دندون در آوردت مکافاتیه واسه خودش فک کن فاطمه زهرا بازم سرما خورده دیه دارم به مرحله جنون میرسمممممم هنوز دو هفته نیس خوب شده حالا بازم چرک خشک کن باید بخوره سینش, عفونت کرده خس خس, میکنه سرفه خلت دااار وااای خدا دعا کن خواهری دعا کن زودتری بچم خوووب بشه بدم میاااد از زمستون راستی اون کتاب, خاک های نرم کوشک رو منم دارم واقعا بینظیره التماس دعا عزیزم
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جونم آی گفتی.... به هر حال میگذره نگران نباش انشاءالله هر چه زودتر خوب میشه مادر جونی مراقب خودتون باشید آره بینظیره محتاجیم به دعا مرسی که اومدی گلم
محجوب بانو
23 بهمن 95 4:08
راستی از آیه سادات عکس بزار خواهری
مامان اکرم
پاسخ
چششششششششششششششم
مامان گل های بهشتیمامان گل های بهشتی
24 دی 96 8:43
سلام خانومی کتاب خاک های نرم کوشک واقعا بینظیره من وقتی این کتاب را خواندم 8سال پیش بود اعتقاد این شهید بزرگوار به خانم فاطمه زهرا ستودنی ااست.هنگامی که کتاب را خوندم چنان غرق در محتوای کتاب بودم که لحظه به لحظه خاطرات را حس کردم مانند فیلم که بازیگری کنی هنوز یادمه کتاب خاطرات زمستان هم از همین نویسنده ارزشی اقای عاکف هست هم مطالعه بفرمایید  افتخار میدین به خاطرات گلهای بهشتی من هم سر بزنید www.nabzemaman.niniweblog.com 
مامان عفیفهمامان عفیفه
12 خرداد 97 4:26
سلام ​​​​​کتاب خوب،بینوایان ویکتور هوگو من نمیگم،مقام معظم رهبری فرمودن ​​​​​​ البته خودم هنوز موفق نشدم پیداکنم بخونمش اما کارتونش رو شبکه نهال پخش میکنه نگاه میکنن