آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

مامان آیه سادات

تولد دو سالگیت مبارک عشق مامان

1396/3/30 13:09
نویسنده : مامان اکرم
729 بازدید
اشتراک گذاری

ساده اتفاق افتاد...

تو با برق نگاهت به من خندیدی و دلم رسم تپیدن را از یاد برد...

 

ماه خدا بود و سفره خدا پهن بود به به چه برکتی چه هدیه ای... خدا گلی از گلهای بهشتش را به دستمان داد در سومین روز ماه مبارک رمضان... 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

مهربانم

فرشته کوچکم تو را از خدا خواستم. او هم اجابت کرد و لطفش را مثل همیشه شامل حال ما کرد.

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

تولدت مبارک آیه سادات نازنینم 

     در این روز باشکوه، عاقبت بخیری، سلامتی، مهربانی، سادگی، عفیف ماندن، صبور بودن، قانع بودن، راه و رسم اهل بیت را داشتن ،یاد شهدا را کردن و منتظر و سرباز حضرت مهدی فاطمه س بودن را برایت دعا کردم.

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگزیباسازمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (9)

نظرات (8)

هانیل
30 خرداد 96 13:11
آیه سادات خوشگلم تولدت مبارک باشه عزیز دلم الهی که صدو بیست ساله باشی
مامان اکرم
پاسخ
سلام هانیل جونم ممنونم عزیزم شما لطف داری
نسیم خانومــــــ♡
3 تیر 96 12:19
سلام دوست همیشگی من ببحخشید که این همه مدت نبودم...درس و امتحان و...خودت بهتر می دونی! به هرحال الان وبم رو آپ کردم،ممنون میشم مهمونم بشی
مامان اکرم
پاسخ
سلام نسیم جونم خواهش می کنم عزیزم همه که مثل من بیکار نیستن انشاءالله که امتحاناتو خوب داده باشی چشم سر میزنم
محجوب بانو
26 تیر 96 3:30
سلام خواهری گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم تولد عشق خاله مبارکککککککککککککک انشالله بسلامتی و دل خوووووووووووووووووووووووووووووووش
مامان اکرم
پاسخ
سلام عززززیزم ممنونتم خیلی لطف کردی سلامت باشی گل دخملمو ببوسش
❤ بارانا❤
3 مرداد 96 0:12
الهی مبارکش😍😍😚😚😚😚
مامان اکرم
پاسخ
سلامت باشی ممنونم  
هدیه
17 شهریور 96 20:20
سلام به سادات کوچلوی نازنین عیدت مبارک عزیزم از خداوند براتون طول عمر با عزت و همراه با عاقبت به خیری رو خواستارم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
29 فروردین 97 19:10
سلام خواهری جانم
خوبی عزیزئ
کجایین شما چرا نیستی عزیزممممم 💓💓
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جون خوبیم الحمدالله ماشاالله دخملت بزرگ شده خدا حفظش کنه راستش حس و حالش دیگه ندارم بیام پست بذارم احساس می کنم هر چی کمتر دخترم تو چشم باشه بهتره... هر وقت پست میذاشتم کلی چشم میخورد و یه کم مشکلاتم زیاد شده حس و حالم گرفته... خدا عاقبتمونو بخیر کنه برام دعا کن عزیزم مرسی که به یادمون بودیبوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
7 خرداد 97 14:20
سلام اجیییی جان خوبی دخمل خووووبه جرا پست نمیزاری خواهری عزیزم 😘😘😘
مامان عفیفهمامان عفیفه
12 خرداد 97 4:22
تولدت مبارک خوشمل خانم دخترمن عید فطر به دنیا اومد