آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مامان آیه سادات

فرشته ما 18 ماهه شد

1395/9/30 14:13
نویسنده : مامان اکرم
269 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم...  

دختر نازم، خداوند فرشته ها را به زمین می فرستد برای نجات انسانها از لحظه های غفلت... تو نیز اینگونه باش.

             nice kawaii 

خدایا شکرت به خاطر این 18 ماهی که به خوبی گذشت تو را سپاسگذاریم به دلیل  این لحظات و روزهایی که با فرشته کوچولوی دوست داشتنیمون چه کم چه زیاد سپری شد...هر چقدر قدردانی کنم باز هم کمه واسه الطاف بینهایتت...

گل ناز ما خیلی خانوووووم شده مادر فداش بشه که انقدر خوردنی شدهولی خودمونیم چقدر زود گذشت...

یه وقتهایی دلم واسه نوزادیهاش تنگ میشه و عکسهای پارسالشو نگاه می کنم و کیف  می کنم. مثل این عکس ای جااااان که تازه به دنیا اومده بود و دخترعمه جونیش آجی الهام درستش کردهدستش درد نکنه

آیه بانو کلمات جدید و بامزه ای میگه...

مثلا به من یه وقتایی می گه مامای خودش ساخته خیلی بامزه میگه و همینطور به بابا سید جونی می گه بابای یا بابایی

به خوردن میگه حورد، به بریز میگه بیریز، به بشور میگه بشو، به دایره میگه دایر به سلام میگه دلام به خرسش میگه حرس و ...

تا آشغال از روی زمین پیدا میکنه بر میداره میده به من میگه مامان بگیر... آلاخه

بهش میگیم هواپیما میییییره ؟دستشو بلند میکنه و میگه بالا. ماه میره بالا و ...

به مورچه میگه موچه به بچه ها میگه بچایا... به کفشاش میگه دفش...

تازه هجده ماهگی گل دخمل مصادف شده با شب یلدا... به به

عزیز دل مادر آقا امام زمان عج نگهدار شما و همه نی نی کوچولوها باشهانشاءالله

   متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ       متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (4)

نظرات (4)

من
30 آذر 95 16:19
ایه سادات خیلی بامزه است دخترمنم به همین بامزه گیه خدانگهش داره واستون سال تولدش 93/3/3
مامان اکرم
پاسخ
سلامت باشید نظر لطفتونه.اگه وبلاگ دارید آدرس بدید بیام دخترتون ببینم چه بامزه است سال تولدش.دخملا همه شیرین هستن.خدا نگهدارش باشه
هدیه
3 دی 95 13:56
سلام عزیز شرمنده خیلی وقته نتونستم بهتون سربزنم امیدوارم که حالتون خوب باشه و دخمل نازتون هم خدا حفظش کنه و قربون اون شیرین زبانی هاش درضمن اعیاد گذشته هم مبارک باشه براتون
مامان اکرم
پاسخ
سلام هدیه جان . خواهش میکنم این چه حرفیه. ممنون عزیزم شما لطف داری انشاءالله هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی. اعیاد شما هم مبارک باشهممنون که بهمون سرزدی
نسیم خانومــــــ♡
22 دی 95 18:05
سلام واااااای عزیزم چقدر ناز و خوشگل بوده توی بچگی من خیلی این سن بچه ها رو دوست دارم چون هم خیییییییییلی ناز و شیرین حرف می زنن هم تازه دارن راه میفتن و هی میخورن زمین
مامان اکرم
پاسخ
سلام آجی جونی ممنون از محبتت آره راست میگی مثل داداش خودت که الان خوردنی تر شده خیلی خوشحالمون کردی مراقب خودتون باشید داداش گلی رو ببوسش
محجوب بانو
25 دی 95 22:07
سلام خواهر جونم ماشالله به آیه سادات خوشکل چه شیرین زبون شده بلا خانوم
مامان اکرم
پاسخ
سلام عزیز خواهر ممنونم شما لطف داری.آره میخوام زود شوهرش بدم فاطمه زهرای گلمو ببوسش