آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

مامان آیه سادات

مشهد مقدس

1395/8/8 10:33
نویسنده : مامان اکرم
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینم عکسهای طلاچه که قول داده بودم...niniweblog.com

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

اینجا قبل از رفتن به مشهد مقدسه. وروجک رفته تو چمدون نشستهniniweblog.com

انگار میخواد با اسباب بازیهاش که جمع کردم یکجا باشه. چه تعجبی کردهniniweblog.com

اینجا هم بارگاه ملکوتی آقا امام رضا (ع) niniweblog.com

ایشونم سقای آقا امام حسین(ع) در حرم حضرت امام رضا(ع)اگه حضرت قابل بدونن...

بقیه عکسها...niniweblog.com

اینجا هم آیه بانو رفته پارک محلی که تو مشهد اقامت داشتیم بازی میکنهniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (5)

هدیه
10 آبان 95 12:37
سلام مامان خانم گل خوب هستین مرسی که بهمون سرزدید و برامون دعای خیرکردین و منم براتون بهترین ها رو آرزومندم اما درمورد پیام خصوصیتون والا من حقیر درست متوجه نشدم اما اگه ساکن تهرانید خب یکم قضیه فرق می کنه اگه هم نه بذارید همینجوری بمونه بازم ممنون که می یاین و به کلبه درویشی منم سرمی زنید و خدا هم کوچولوی نازتون رو براتون حفظ کنه
مامان اکرم
پاسخ
سلام عزیزم . خواهش می کنم کاری نکردم مرسی از دعای قشنگت آره من ساکن تهرانم
محجوب بانو
10 آبان 95 14:04
سلام خواهر جووونی زیارتتون قبول باشه انشالله خوووش به سعادتتون منم دلم مشهد میخواد خیلییییییی التماس دعا
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جان. دلم برات تنگیده بود ممنونم قبول حق انشاءالله هر چه زودتر بری مشهد مقدس محتاجیم به دعا
سیما
11 آبان 95 13:19
سلام به استان ماخیلی خیلی خوش اومدید انشاالله خدا نی نی تون و براتون حفظش کنه
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جان ممنونم خوشا به سعادتتون که ساکن مشهد مقدس هستید ممنون از محبتت. خدا گل پسر شما و هلنا خانم که تو راه سفر هست و حفظ کنه. به سلامتی
نسیم خانومــــــ♡
16 آبان 95 15:23
سلام خاله جون نی نی تون خییییییییییییییییلی نازه خدا حفظش کنه تصادفی وبتون رو دیدم خیلی وب نازی دارید زیارتتون هم قبول باشه ایشالله. اگه با تبادل لینک موافقید خبر کنید
مامان اکرم
پاسخ
سلام آجی جون. ممنونم نظر لطفته چشات ناز میبینه قبول حق قسمت خودتون انشاءالله چشم
zahra
5 بهمن 95 15:33
عزیزم!!! آیه جون چه نازه ایشالله همیییشه سالم باشین
مامان اکرم
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف داری چشمات ناز میبینه.انشاءالله هر جا هستی شاد باشی