آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

مامان آیه سادات

امام مهربانی ها ما را هم طلبید...

1395/7/26 11:37
نویسنده : مامان اکرم
218 بازدید
اشتراک گذاری

فواصل رضویة

خیلی دوست داشتم امسال بهمراه خانواده به پابوسی آقا امام رضا(ع) بریم که الحمدالله قسمت شد و حضرت روی ما رو زمین ننداخت.محبت

برای اولین بار بود تاسوعا و عاشورای حسینی در مشهد مقدس بودیم بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) و برای اولین بار بود که آیه ساداتم در کنار من و همسری مشرف شد به مشهد مقدس.

انشاءالله قسمت همه بشه.آرام

اینجا عشق است.اینجا بوی مهربانی می دهد. اینجا صدای زمزمه های عاشقان به گوش می رسد و اینجا نگاه خدا پررنگ تر می شود وقتی که به او خیره میشوی و طلب بخشش می کنی...

           

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

عکسهای دخمل جونی رو بعدا میذارم...

پسندها (2)

نظرات (2)

هدیه
5 آبان 95 1:42
سلام خانم گل ممنون از اینکه به کلبه درویشی حقیر هم سرزدید و مرسی از پیامایی که برام گذاشتین زیارتتون قبول باشه و چه سعادتی که خدا نصیبتون کرده و خدا هم کوچولوی نازتون رو براتون حفظ کنه و التماس دعا
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جان. خواهش میکنم کاری نکردم انشاءالله قسمت خودتون بشه دلم برات تنگ شده بود چند وقت نبودی محتاجیم به دعا انشاأالله هر چی خیره برات پیش بیاد. برات بهترین الطاف خداوند دعا کردم
مامان کیانا
7 آبان 95 0:41
سلام عزیزم زیارتتون قبول انشاالله دختر نازتون همیشه در پناه حق باشه. و ممنون از نظرتون برای دخترم.
مامان اکرم
پاسخ
سلام خواهر جان ممنون از لطفت انشاءالله قسمت خودتون بشه. خواهش می کنم کاری نکردم. دخمل گلتو ببوس