آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

مامان آیه سادات

میلاد پدرم اقا امیرالمومنین علی ع مبارک

1396/1/20 9:59
نویسنده : مامان اکرم
984 بازدید
اشتراک گذاری

تمام لذت عمرم همین است

که مولایم امیرالمومنین است

دوباره دلم گرفت اصلا خوب نیست که قاب عکسشو فقط ببینی و حسش نکنی اصلا خوب نیست که نتونسته باشی خوبی هاشو جبران کنی و اصلا خوب نیست که وقتی بخوایش پیشت نباشه هر چقدر هم که بگن راحت شد و پر کشید و رفت....

آره بابامو میگم این چهارمین سالیه که دیگه ندارمش هر وقت روز پدر میشد بهش میگفتم بابایی چی برات بخرم می گفت هیچی من همینکه تو رو دارم بسه.آخه من تنها دخمل خونه بودم و با بابام کیف می کردم  یادش بخیر همیشه بهترین چیزهای خونه مال من بود با اینکه دست بابا خالی بود ولی بهترینارو برام می خرید نذاشت آب تو دلم تکون بخوره و هنوزم بهترین خاطرات زندگیم مال زمانیه که پدرم کنارم بود و شیطنت می کردم و تمام غم دنیام این بود که کسی به بادکنکم دست نزنه...

وقتی رفت فهمیدم چی شد... اما هنوز یادش تو قلبم همیشه زندست و هر روز باهاش حرف می زنم. روحت شاد بابایی جونم انشاءالله با آقا امام علی ع محشور بشی. من هر چی دارم از دعای شما دارم بابایی.... جات خیلی خالیه

به خاطر تو بود که سقف بر سرمان خراب نشد

به خاطر تو بود که دیوارها محکم ایستاده بودند

به خاطر تو بود که ما به صداقت پنجره ها ایمان داشتیم

پدر رفته است و من هنوز فکر میکنم

که شانه های او در یکی از ستونهای خانه به جا مانده است...

شادی روح همه پدرها صلوات

 

 

نمیخواستم ناراحتتون کنم ببخشید

عیدتون مبارک انشاءالله در کنار خانواده بهتون خوش بگذره

پسندها (4)

نظرات (1)

هانیل
20 فروردین 96 16:50
خدا رحمت کنه پدرتون رو شما نباید غصه بخورین چون پدرتون الان تو بهشت هستن و اگه شما ناراحت باشین ایشونم ناراحت میکنید
مامان اکرم
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا رحمت کنه رفتگانتو بالاخره پدره دیگه نبودنش سخته و یادش همیشه تو قلبم زندست خدا پدر شما رو حفظ کنه عزیزم