آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مامان آیه سادات

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

1395/7/12 11:13
نویسنده : مامان اکرم
167 بازدید
اشتراک گذاری

محرم زیباترین فصل عاشقی...

محرم مکتب درس و صبوری...

شروع شد...

چله زیارت عاشورا گرفته بودم ولی چند روزشو جا موندم تصمیم گرفتم تا آخر ماه هر روز بخونم یعنی یه جورایی خودم جریمه کردم...غمگین

آقا جانم شرمنده ام حتی نتونستم سر قول خودم باشم منو ببخش...قهر

اولش که چله گرفتم نمیدونستم بعد 40 روز چی بخوام از آقا ابا عبدالله الحسین... الان که فکرشو می کنم میگم آقا جون کمک کن نماز صبحام خواب نمونم کمک کن کمتر غیبت کنم، کمک کن شرمنده شما نشم. آقا جونم کمک کن مسلمان زندگی کنم فقط همین...سکوت

یه روزهایی پیش خودم فکر میکنم که حتی اصول اصلی و ابتدایی اسلام رو نمیتونم عمل کنم چه برسه به بقیه چیزها چقدر فاصله پیدا کردم از شیعه امام علی(ع)...

یه وقتهایی فکر میکنم که اگه آقا امام علی(ع) اینجا بود چقدر سخت بود تو چشماش نگاه کنم و بگم من شیعه شما هستم...niniweblog.com

خواهر گلم... یک حرف با شما دارم... فقط این روزهای محرم حرمت حفظ کنید.... ما مهمان سالار شهیدان هستیم...یه کم کمتر و کمرنگ تر آرایش کنید.................................................

خدایا مددی رسان.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

محجوب بانو
20 مهر 95 16:33
سلام خواهری ایام حزن و اندوه اهل بیت رو بهت تسلیت میگم خواهری میشه حالا که چله گرفتی واسه ما هم دعا کنی خیلی محتاجیم به دعا دعا کن حاجت روا و عاقبت بخیر بشیم میبوسمتون خواهر گلم
مامان اکرم
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم منم به شما و خانواده محترم این ایام سوگواری رو تسلیت میگم عزیزمی... من که کسی نیستم اگه قابل باشم در درگاه خدا دعاگوتون هستم انشاءالله هر چی خیر هست براتون پیش بیاد گل دخمل ببوسش