آیه سادات بانوآیه سادات بانو، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

مامان آیه سادات

زیباترین و بزرگترین عید

1395/6/28 14:19
نویسنده : مامان اکرم
182 بازدید
اشتراک گذاری

اصل و نسب و مذهب ما را چو بخواهیدمحبت آغاز مسلمانی ما روز غدیر است

سلام دوستان. امیدوارم حالتون مثل ما خوب باشه...محبت

پیشاپیش عید سعید غدیر خم مبارک باشه...متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

سادات های نی نی وبلاگ عیدتون مبارک...متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

آیه سادات بانوی من امسال دومین عیدشه...متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

خیلی خوشحالم چون ما حسابی تغییر و تحول داریم از لباس نو پوشیدن بگیر تا دید و بازدید و از همه مهمتر روبوسی با سادات خانواده که خدا رو شکر همه هستن... و عیدی از دست سادات که چه کیفی داره...

              

ویژگى‏هاى  امام على علیه‏السلام از دیدگاه رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم

حضرت محمد صلی الله علیه و آله بارها با اشاره به موقعیت معنوى امام على علیه‏السلام بر فضیلت‏هاى آن حضرت و وصى بودن ایشان تأکید ورزیده است. آن حضرت در گفتارى به دخترش، فاطمه علیهاالسلام مى‏فرماید: «اى فاطمه! آیا خشنود نیستى من تو را به همسرى کسى درآوردم که اسلامش پیش‏تر از دیگران و دانشش بیشتر از همگان است؟ به راستى، خداى تعالى به اهل زمین توجه فرمود و از میان ایشان، پدرت را برگزید و او را پیامبر قرار داد. بعد دوباره به آنها توجه فرمود و از ایشان شوهرت را برگزید و او را وصى قرار داد.» سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: «اى فاطمه! به راستى براى على فضیلت‏هایى است که هیچ‏کس آن را ندارد: تو که بانوى زنان بهشتى، همسر او هستى. دو نتیجه و زاده رحمت، حسن علیه‏السلام و حسین علیه‏السلام که فرزندزادگان من هستند، فرزندان او هستند. برادرش، جعفر بن ابى‏طالب کسى است که با دو بال در بهشت آراسته گردیده است و با فرشتگان هر کجا خواهد، پرواز مى‏کند. علم اولین و آخرین نزد اوست. او نخستین کسى است که به من ایمان آورد. او آخرین کسى است که هنگام مرگ با من دیدن مى‏کند. او وصى من و وارث همه اوصیاست.

           

            SEVeyesB08_th.gif

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان
29 شهریور 95 9:51
ممنونم مامان آیه سادات خدا براتون دخترتون رو حفظ کنه دعا کنید منم زودتر نی نی مو بغل بگیرم . .. آره من کلا خودم گرمی داشتم و گرمی هم خوردم دیگه نور علی نور شد... میگم مامان اکرم ... اصولا سادات عید غدیر هدیه میدن ... منم هدیه میخوام
مامان اکرم
پاسخ
ممنونم عزیزم شما لطف داری انشاءالله صحیح و سالم به دنیا بیاد دعا و صلوات بعنوان عیدی من به شماو فرشته کوچولوتون... قبوله؟
محجوب بانو
29 شهریور 95 22:38
سلام خواهر جونم عیدمون مباررررک انشالله همیشه سلامت باشید هدیه ی ما برای شما دعااااا هدیه شما برای ما خیلی دعا
مامان اکرم
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خواهر جون همچنین شما عزیزمی چشم حتما فراموشتون نمیکنم هر جا هستید در پناه حق باشید یا علی
محجوب بانو
29 شهریور 95 22:38
راستی خواهر جونم لینکت کردیم
مامان اکرم
پاسخ
فدای شما منم لینکت کرده بودم... قبلاً